La literatura (valenci)
Publicado en Jul 21, 2014
Prev
Next
La literatura ha experimentat canvis significatius al llarg de la història. Dels quals podem destacar la invenció dels primers textos narratius com l'Odisea al segle IX a.C., fins a la creació de l'impremta cap al 1450 d.C.. Aquest últim fet suposà l'inici de la divulgació i "democratització" de la literatura que culminà al segle XX, quan les masses populars occidentals foren alfabetitzades.

Tot i així, és avui dia quan la literatura com a entreteniment ha arribat al seu zènit. Fa unes dècades només publicaven els escriptors o quelcom preparat. Tanmateix, ara qualsevol publica un llibre, n'hi ha lectors consumidors que només busquen en un llibre el mateix que en una pel.lícula de moda: No busquen aprendre i potser al cap d'un any ja ni se'n recorden del que van llegir. Aquest cercle d'escriptors amateur i professionals, que escriuen novel.les d'entreteniment, i de lectors que només esperen de la lectura plenar un temps d'oci sense cap criteri o intenció d'aprendre, ha de portar-nos en uns anys a una espiral de mediocritat i falta de sentit.
Página 1 / 1
Foto del autor Aserder
Textos Publicados: 232
Miembro desde: Nov 22, 2012
0 Comentarios 494 Lecturas Favorito 0 veces
Descripción

Mediocridad como futuro para el progreso?

Palabras Clave: literatura artculo escrito saber historia reflexin crtica

Categoría: Artculos

Subcategoría: Comentarios & Opiniones



Comentarios (0)add comment
menos espacio | mas espacio

Para comentar debes estar registrado. Hazte miembro de Textale si no tienes una cuenta creada aun.

busy