Començà la Primavera Valenciana (Valencià)
Publicado en Jun 27, 2014
Prev
Next
Abans d'arribar a casa recordà com començà tot i l'impossible que li semblaven les imatges que voltaven pel seu cap, records del esdeveniments d'aquell dia de febrer. Com una boira cada vegada més densa, el record donà pas a les sensacions. Es va veure a si mateix. Eixí de classe i fou directe al centre de València, les imatges eren nítides, el carrer de Xàtiva estava ple de gent, dotzenes d'estudiants eren asseguts a terra tallant el carrer. Portàvem menys d'una hora de protesta pacífica quan arribaren de sobte els nous grisos, armats fins a les dents amb tot tipus d'armes i proteccions. Es desplegaren al davant dels manifestants, que continuaven asseguts i expectants. Ell no pogué evitar comparar la situació amb una ventrada de llops davant unes ovelles, o potser una càrrega de cavalleria pesada contra un grup de camperols.Van passar uns minuts de tensió , ningú no es mogué. els estudiants aixecaren les mans al crit de: "Aquestes son les nostres armes!". Llavors ocorregué l'impensable. En qüestió de minuts, els antidisturbis carregaren sense miraments  contra els manifestants, una massa de menors, xiquets i xiquetes desarmats i pacífics que només pogueren còrrer i plorar de por. Hi hagué més d'un centenar de ferits.Carles arribà a sa casa, va seure al llit i medità la resta del dia a prop de la civilització i les seues carències.
Página 1 / 1
Foto del autor Aserder
Textos Publicados: 232
Miembro desde: Nov 22, 2012
0 Comentarios 244 Lecturas Favorito 0 veces
Descripción

Narracción que relata los sucesos de la llamada Primavera Valenciana, ocurridos en febrero de 2012 en Valencia, España. Más de un centenar de antidisturbios cargaron contra menores desarmados. Se emplearon porras, gases lacrimógenos y rifles de pelotas de goma. La violencia fue brutal. No ha habido consecuencias políticas ni penales para ningún funcionario de la policía ni ningún cargo público. Varios manifestantes pasaron por la cárcel.

Palabras Clave: València narración relato historia violencia policía manifestación protesta odio abuso injusticia horror

Categoría: Cuentos & Historias

Subcategoría: Relatos



Comentarios (0)add comment
menos espacio | mas espacio

Para comentar debes estar registrado. Hazte miembro de Textale si no tienes una cuenta creada aun.

busy