Tenim l'elecci de l'actitud davant la vida.
Publicado en Sep 05, 2013
Prev
Next
Hi ha persones que naixen i moren, això és tot, com qui acompleix un contracte, signa per un temps determinat dins d'uns marges amb unes expectatives fixes i, més que viure, sobreviu el temps que li ha tocat, com una flor al mig del camp. No hi ha res de roí amb açò. Però és què nosaltres no som flors, les flors no poden elegir, no poden negar la seva pròpia natura, les persones si que podem, eixe... és el veritable problema. Encara així, la nostra natura ens guarda lo pitjor de nosaltres mateixos, també lo millor.  Si més no, som lliures i, malgrat tot, jo no puc renunciar a lluitar per canviar tot allò que no accepte d'aquest món. Massa temptació troben alguns en la protecció d'una vida ordinària dins d'uns màrgens temps enrere escrits.
Página 1 / 1
Foto del autor Aserder
Textos Publicados: 232
Miembro desde: Nov 22, 2012
0 Comentarios 264 Lecturas Favorito 0 veces
Descripción

Cadasc pot elegir el seu cam, per hi ha qui mor en vida. El problema s l'elecci. Tenia ganes d'escriure en valenci, la meua llengua, la meua terra, el meu orgull.

Palabras Clave: Eleccin vida trascender morir ser recordado memoria cambio lucha valenci orgullo escrito reflexin pensamiento vida naturaleza psicologa

Categoría: Artculos

Subcategoría: Comentarios & Opiniones



Comentarios (0)add comment
menos espacio | mas espacio

Para comentar debes estar registrado. Hazte miembro de Textale si no tienes una cuenta creada aun.

busy